ACTA DIJOUS 16 DE DESEMBRE

Ens vam reunir mitjançant videotrucada varis voluntaris per fer la reunió mensual i entre altres temes vam comentar totes les accions de l'any.

Participants :

Jorge
Itziar
Jose Luis
Aaron
Laila
Guillem
Maria

Ordre del dia:

-Retrobament, presentació i benvinguda de l'Aaron. Li hem explicat com funciona el grup local i la GW. Està molt motivat a participar.

-Repàs de les sis principals accions i tasques d'aquest any.

-Hem parlat i proposat una idea sobre la promoció de les instal·lacions fotovoltaiques, els seus pros i contres i de com podriem fer una taula rodona a on hi puguin partcipar diferents actors que hi puguin intervenir i així informar a la gent de forma massiva i si calgués reclamar a l'administració que actui.

-La Laila que és l'enllaç amb Girona pel Clima ens ha informat de que ja no estem a l'ajuntament de Girona per negociar model de desenvolupament de la ciutat.

-Per acabar, hem quedat que ens informariem a nivell personal sobre la idea exposada i que ens trobarem a principis d'any en una nova reunió.

Finalment tenim pendent fer una reunió els coordinadors amb el Fernando per comentar la proposta de fer una taula rodona a un centre cívic de Girona amb la participació de diferents actors que puguin informar a la gent de forma massiva sobre les instal.lacions fotovoltaiques. Esperan poder tenir l'aprovació de la trobada com també si calgués reclamar sobre l'administració que actuï.