Data: 13 de juliol de 2023

Hola a tothom! Avui volem compartir amb vosaltres les emocionants activitats que vam dur a terme com a Grup Local de Girona per fomentar la participació ciutadana i motivar la gent a votar a les properes eleccions generals. Sota el lema "Vota pel que més vulguis", ens vam llençar als carrers amb l'objectiu de conscienciar la població sobre la importància d'exercir el seu dret al vot. Acompanyeu-nos en aquest recorregut i descobriu com ens vam organitzar per aconseguir-ho.

Al matí, l'equip format per la Sylvie, Laura i en Jose Luis va sortir amb entusiasme pels carrers de Girona. Armats amb cartells cridaners i missatges impactants, van recórrer llocs estratègics de la ciutat. Les seves imatges evocadores van captar l'atenció dels vianants i els van animar a reflexionar sobre allò que més els importa i desitgen protegir.

Pegada de carteles Girona

El grup va portar amb si una urna simbòlica, un poderós símbol de la democràcia, per recordar a les persones la importància de la seva veu i el seu vot en la presa de decisions que afecten a tots. Amb amabilitat i respecte, van convidar els ciutadans a apropar-se, expressar les seves motivacions i dipositar els seus "vots" a l'urna. Aquesta activitat va generar converses interessants i va despertar un major interès per la participació política entre aquells que es trobaven als carrers de Girona.

A la tarda, la Jordina i en Guillem van agafar el relleu i van continuar amb la tasca de promoure la importància del vot. A mesura que recorrien els carrers, van interactuar amb diferents grups de persones, compartint informació sobre la importància de la seva participació activa a les eleccions. Van prendre fotografies i vídeos per documentar l'impacte de l'activitat i difondre'l a les xarxes socials, amb l'objectiu d'arribar a un públic encara més ampli i generar consciència sobre la necessitat de votar.

Voto en una urna de Girona

El nostre objectiu com a Grup Local de Girona era despertar la motivació i l'interès pel vot entre la ciutadania. Volíem recordar-los que cada vot compta i que, en exercir el seu dret, poden contribuir a la protecció del que més els importa. Sabem que no totes les activitats estan lliures de riscos, per la qual cosa vam optar per realitzar accions en llocs habilitats per a la col·locació de cartells. Això ens va permetre transmetre el nostre missatge de manera segura i evitar possibles repercussions legals.

Volem agrair a tots els participants i voluntaris que es van unir a nosaltres en aquesta jornada. La seva dedicació i entusiasme van fer possible l'èxit d'aquesta activitat. A més, estenem la nostra gratitud a la comunitat de Girona per rebre'ns de manera positiva i obrir els seus cors i ments a la importància del vot.

Recorda, el teu vot té el poder de canviar el rumb de les coses! Uneix-te a nosaltres i vota pel que més vulguis. Junts podem fer la diferència.

Fins a la propera!

Files