Hola voluntes!

Aquest dissabte 26 d’agost al matí, hem realitzat la campanya de sensibilització Salvar l’Aigua a Girona.

Durant unes hores ens han pogut trobar a la Plaça Catalunya de Girona amb la carpa de Greenpeace, molta informació i ganes de compartir-la! Hem proposat l’activitat de les 3 ampolles d’aigua, per parlar de les problemàtiques: escassetat, mala gestió i contaminació. I també hem animat a la gent a participar en una votació sobre les accions d’estalvi d’aigua que fan a casa. A continuació, us deixem els resultats:

• El 90% es dutxa en lloc de banyar.
  • El 30% porta una dieta vegetariana.
  • El 100% tanca l’aixeta mentre fa alguna cosa.
  • El 90% emplena la càrrega de la rentadora.
  • El 100% descongela els aliments a la nevera.
  • El 20% fa servir l’aigua de rentar els aliments per regar.
  • El 50% rega al vespre.
  • El 20% recull l’aigua de la pluja.

Les voluntes de Girona realitzant l'enquesta d'estalvi d'aigua

Una informació molt interessant per veure aquelles coses que estem més conscienciades com a població, aquelles que encara queda molta feina per fer i també, per fer reflexionar a les participants dels seus propis hàbits.

Volem donar les gràcies a totes les persones que s’han involucrat, informat i dedicat una mica del seu temps. I com no pot ser d’una altre manera, a tot el grup de voluntes per la seva dedicació.

Seguim!

Coordinació Greenpeace Girona

¡Hola voluntas!

Este sábado 26 de agosto por la mañana, hemos realizado la campaña de sensibilización Salvar el Agua en Girona.

Durante unas horas nos han podido encontrar en la Plaza Catalunya de Girona con la carpa de Greenpeace, ¡mucha información y ganas de compartirla! Hemos propuesto la actividad de las 3 botellas de agua, para hablar de las problemáticas: escasez, mala gestión y contaminación. Y también hemos animado a la gente a participar en una votación sobre las acciones de ahorro de agua que realizan en casa. A continuación, os dejamos los resultados:

• El 90% se ducha en vez de bañar.
  • El 30% lleva una dieta vegetariana.
  • El 100% cierra el grifo mientras hace algo.
  • El 90% llena la carga de la lavadora.
  • El 100% descongela los alimentos en la nevera.
  • El 20% utiliza el agua de lavar los alimentos para regar.
  • El 50% riega por la noche.
  • El 20% recoge el agua de la lluvia.

Las voluntas de Girona realizando la encuesta de ahorro de agua

Una información muy interesante para ver aquellas cosas que estamos más concienciadas como población, aquellas que todavía queda mucho trabajo por hacer y también, para hacer reflexionar a las participantes de sus propios hábitos.

Queremos darle las gracias a todas las personas que se han involucrado, informado y dedicado un poco de su tiempo. Y como no puede ser de otra forma, a todo el grupo de voluntas por su dedicación.

¡Seguimos!

Coordinación Greenpeace Girona